Actievere community

Topics: Nederlands (Dutch)
May 22, 2014 at 9:02 AM
Edited May 22, 2014 at 9:05 AM
Hallo Nederlanders.

Ik ben beginnend programmeur (nog student), en ben vorige week begonnen met het uitzoeken van de mogelijkheden van Orchard.

Ik wil graag iedereen verzoeken (alle fans/gebruikers van Orchard) om de (Nederlandse) community wat actiever te bezetten. Het delen van ervaringen, beantwoorden van vragen en delen van modules (+ documentatie) is op het moment helaas nog op kleine schaal.

Voor beginners is de leercurve (iig voor mij) nog redelijk hoog, vooral op het backend gedeelte. Ik hoop dat dit CMS met deze moderne technieken in de nabije toekomst een hoop nieuwe gebruikers gaat opleveren, met daarbij een grote community die bereid is de vragen van newbies te beantwoorden.

Bij het googlen naar documentatie/antwoorden kom ik vrijwel altijd op dezelfde personen uit die de vragen beantwoorden, kudo's voor deze personen (Sipke(NL :-)), Bertrand, Piedone)! Maar ook zij hebben hun eigen werk, en dus niet altijd de tijd/vrijheid om newbies als ik te helpen.

Als iemand nog algemene tips heeft over de beste manier om dit CMS in-en-out te leren kennen, dan hoor ik die graag :-)
May 22, 2014 at 9:20 AM
Kom idlen @ https://jabbr.net/#/rooms/orchard (EN is wel de voertaal)